lunes, 24 de diciembre de 2012


Hola a tothom. Avui explicaré l'última trobada que vam tenir amb la Nicole; va ser el divendres 21 (sembla ser que al final no s'ha acabat el món...) per la tarda, i teniem planejat d'anar al museu de la joguina de St. Feliu; però no sé per quin motiu estava tancat, vam estar una estoneta allà i res, tot i que jo havia mirat bé els horaris i els dies de festa... però en fi!!
Vist i no vist, vam haver d'improvitzar; com que la Nicole és de St. Feliu i coneix bé el poble,  i jo la veritat que hi he estat ben poc, em va fer ella de guia i va ensenyarme més o menys el poble, jejeje (quin desastre de mentora sóc, hauria de ser al revés però bueno!). Llavors vam passar una estona al museu d'història, i vam pujar fins a la torre ben alta, des d'on es veien unes vistes increïbles.
Després em va ensenyar el teatre i vaig poder anotar la data en què fan els pastorets, obra a la que tenia pensat portar-la feia dies, i ja  mirarem quin dia ens va millor per la següent trobada :)

També em va ensenyar altres carrers i llocs; en general vam estar passejant i parlant tota l'estona. La veritat ja m'explica moltes més coses personals i mica en mica el català va millorant.

Una salutació a tothom, fins la propera!

No hay comentarios:

Publicar un comentario