viernes, 15 de febrero de 2013

Un dia a casa seva

Bona nit a tothom! Estem a divendres 15, i són més de les 10 de la nit, però millor escric i així m'oblido ja, perquè últimament estic bastant ocupada i se m'oblida!
La trobada amb la Nicole el dia passat va estar molt bé, va ser senzilla pero vam estar a gust.
Feia fred i ens vam quedar a casa seva, vaig ajudar-la una estona amb la flauta, i després vam estar una estona al menjador amb la seva mare i el seu germà Justin, i vam jugar una mica a la wii.
Després em van convidar a dinar, i com que no tenia pressa, i per compensar una mica els dies anteriors perduts, m'hi vaig quedar unes horetes més. En total potser vam estar-hi unes 7 hores juntes o així, i la seva familia va ser molt simpàtica i amable amb mi.
Aquesta setmana la Nicole està molt malalta i no podem quedar, la veritat és que quina ratxa portem, mare meva! Una abraçada als lectors i us deixo amb una foto de la Nicole amb la flauta :))

No hay comentarios:

Publicar un comentario