viernes, 29 de marzo de 2013

Diverses sortides

 Hola de noooouuu!!! Sento molt estar ausent últimament, esque estic molt enfeinada com vaig comentar l'últim cop, però no us preocupeu per nosaltres perquè estem genial!
Amb la Nicole ens va molt bé, quedem com sempre i cada cop ens entenem una mica més, tot i que és molt tímida i encara li costa el parlar i explicar coses, i si a més a més és en català encara la timidesa aflora més, jajaja... però bueno anem fent :D

No us explicaré concretamente cap trobada de les últimes perquè no recordo el detalls com quan escrivia tant seguit temps enrere, però penjaré alguna foto de diferents dies i comento per sobre el que anem fent :P





















Aquestes fotos van ser d'un dia que vam estar en una zona molt tranquila de Platja d'Aro, gaudint de la tranquil·litat, el sol i el parc! Després vam passejar també pels jardins propers, i vam fer un munt de fotos!




*************************************************************************









Aquestes altres com es pot veure vam anar a la associació Rodamón; però no vam anar soles, es van apuntar a l'excursió la seva mare i el seu germà Justin, jejeje... ens ho vam passar molt bé, i els quatre peluts que vam treu-re a passejar també :P

***************************************************************************

I hem fet altres activitats de les que ara mateix no m'enrecordo, o no tinc fotos, per exemple la setmana passada vàrem anar al cinema a veure Los Croods en 3D (la Nicole no havia vist mai cinema en 3D) i li va agradar, vam riure bastant amb la peli, però al final feia una mica mal els ulls de les ulleres 3D, jejeje..
Després vam anar a jugar un futbolí (tampoc havia jugat mai) i encara que m'intentava frenar bastant li vaig acabar guanyant jajaja... finalmente vam fer un passeig per aquella zona i vam fer fotos amb la posta de sol, però les tinc al mòvil encara.

I què més? Ah, també vam passejar un altre dia per tot el centre de platja d'Aro..!

I més coses, jejeje

Una abraçada a tots i ens veiem (esperem que aviat)  :))

No hay comentarios:

Publicar un comentario